Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?... FOTO//VİDEO

1627021841 img 20210723 wa0000DogruXeber.az xəbər verir ki, Ağsu rayonundan yenə giley var...

Yox bu dəfə təkcə rayonun İcra Hakimiyyətinin başçısı Rövşən Bağırovdan deyil.
Bu dəfə Rövşən Bağırova rayonun Ləngəbiz kəndinin "sayılıb seçilən, hörmətli məmurları da qoşulub".


Doğrudur, rəsmiyyətdə onların hamısı Rövşən Bağırova aid olmasa da, rayonda fəaliyyət göstərən bütün istər özəl olsun, istərsə də dövlət qurumlarında İcra başçılarının hökmünün nə qədər keçərli olduğunu hər kəs çox yaxşı bilir.


DogruXeber.az İnformasiya agentliyinin redaksiyasına daha bir müraciət Ağsu rayonunun Ləngəbiz kənd sakini Əliyeva Nüşabə Soltan qızı tərəfindən ünvanlanıb.



Redaksiyamıza daxil olan videomüraciətdə Nüşabə xanım bildirir ki, həyat yoldaşı birinci qrup əlildir. İki azyaşlı övladı var. Həyat yoldaşı yataq xəstəsi olduğu üçün Nüşabə xanım ona və iki azyaşlı övladına qulluq etmək məcburiyyətindədir.


Yəni anlayacağınız ailədə qazanc gətirən kimsə yoxdur. Yaşadıqları ev də həyat yoldaşının babasından qalma palçıq kərpiclə hörülmüş evdir ki, o da artıq uçub-tökülüb desək yanılmarıq. Ev tamamilə qəzalı vəziyyətdədir. Yağış suları evin divarlarını yuyub aparıb.
Nüşabə xanım övladlarının dolanışığını az da olsa təmin etmək məqsədilə ünvanlı sosial yardım almaq istəyir. Bunun üçün də özünün dediyinə görə "döymədiyi qapı qalmayıb".
Amma, çi fayda...

Bundan əlavə xanımın nə özünün, nə də həyat yoldaşının adına heç olmasa boş torpaq sahəsi də yoxdur ki, özünün dili ilə desək "içində bir dam qaraldıb, balalarını ora yığsın". Bununla bağlı Ləngəbiz kənd icra nümayəndəsinə, kənd bələdiyyəsinə, bunlardan da bir səs çıxmadıqda Ağsu rayon İcra Hakimiyyətinə müraciət edib.

Sizcə İcra Hakimiyyəti nə cavab versə yaxşıdır?!

İcra Hakimiyyəti başçısının müavini İ.Mikayılovun imzası ilə Nüşabə xanımın yazılı müraciətinə cavab olaraq ünvanlanmış məktubda deyilir ki, "Kənd bələdiyyəsinə yazılı müraciət edin və torpaq satın alın."

Sizcə də gülünc deyilmi?

İcra Hakimiyyəti ya camaatı ələ salıb, ya da...
Nə bilim vallah...

Həqiqətən o cavabı düşünən beyinə həsəd aparılasıdır. Dünya-aləm umrunda deyil maşallah...

Xanım deyir "yeməyə çörək tapmıram. Yoldaşım yataq xəstəsidir. Birinci qrup əlildir(hansı ki, bu ölkənin əlil vətəndaşları xüsusi olaraq dövlətin diqqətindədir. Bu dövlətin büdcəsindən maaş və maaşdan əlavə müxtəlif yollarla milyonlar mənimsəyən, özünə bir neçə bizneslər quran məmurların da diqqət mərkəzində olmalıdır!). İki azyaşlı övladımın gözlərinə ac baxıram. Çarəsizəm." İcra Hakimiyyəti deyir:- "get bələdiyyədən torpaq satın al".
Əgər bu insanın torpaq satın almaq imkanı olsaydı, inanın ki, sizə ağız açmağı özünə yaraşdırmazdı.

"Özünə yaraşdırmazdı" ifadəsini işlətməyimizin də səbəbi odur ki, əslində haqqı olaraq hər hansı bir məsələ üçün İcra Hakimiyyətinə müraciət edən sakinləri İcra Hakimiyyəti başçıları, yaxud digər işçiləri o qədər alçaldır ki, insan hüquqlarını tələb etdiyinə də utanır. Ya vətəndaşların "boynuna minnət qoyur"lar, ya da ümumiyyətlə elə üz göstərirlər ki, insan nəyinki ora getdiyinə, hətta bu ölkədə yaşadığı üçün özünə nifrət edir. Ölkəyə nifrət edir. Ölkəni idarə edən hakimiyyətə nifrət edir. Səbəb isə icra başçısı və ərazi üzrə digər məmurlardır!

Vətəndaşları hakimiyyətdən narazı salan səbəbkarlar Rövşən Bağırov, Alı Qocayev, Eyvaz Hüseynov, Taleh Qaraşov, Vaqif Həsənov, Sahil Babayev, Elşad Həsənov və digər adlarını çəkmədiyimiz bu kimi məmurlardır.

Yenidən gəlirik o söhbətin üstünə:
- Hörmətli, İ.Mikayılov xanımın torpaq satın almaq imkanı olsaydı inanın ki, kənddə torpaq satan təkcə bələdiyyə deyil.

Bir xeyir əməli özünüzə çox görməyin. Heç olmasa Dövlətin mülkiyyətindən əliaçıqlıq edib, bu çarəsiz ailəyə çarə olun.(zatən dövlətin büdcəsi sizlərə xidmət edir)

Qeyd edək ki, sözügedən qurumlara dəfələrlə müraciət edən, lakin hər dəfəsində də əli boşa çıxan Nüşabə xanım Əliyeva Prezident İlham Əliyevə də yazılı məktub ünvanlayıb.

Yeri gəlmişkən onu da bildirək ki, DogruXeber.az İnformasiya agentliyinə daxil olan sakin müraciəti ilə bağlı biz Ağsu rayon icra Hakimiyyəti ilə əlaqə saxlayıb, başçının sakinləri qəbul etmədiyi barəsində olan narazılıqlarını bildirdiyimizdə, Ağsu rayon İcra Hakimiyyətindən bizə cavab verilmişdi ki, "Başçının qəbul günləri cümə günləridir və başçı özü qəbul edir".

Nüşabə xanım isə ötən həftənin cümə günü Rövşən Bağırova dərdini şəxsən demək üçün İcra Hakimiyyətinə üz tutub. Lakin, xanım bildirir ki, heç beşinci günlər də başçı özü deyil, müavinləri görüşür sakinlərlə. Nüşabə xanımı dinləyən müavin ona cavab olaraq büdcədə vəsait olmadığını, ona heç bir köməklik göstərə bilməyəcəklərini deyib. Hətta təəssüf dolu bir gecikmiş məsləhət də verib ki, "gərək vaxtında Fövqəladə Hallar Nazirliyinə müraciət edərdiniz".

Artıq ümidi hər yerdən üzülən Nüşabə xanım Əliyeva son olaraq DogruXeber.az informasiya agentliyinə ümid bağlayıb və müraciət edib.

Biz bunu dəfələrlə qeyd etmişik, yenə də deyirik. Vətəndaşların mediaya, həmçinin media vasitəsilə Prezidentə üz tutması, kömək diləməsi birbaşa ərazi üzrə fəaliyyət göstərən dövlət qurumlarının, həmin qurumlara rəhbərlik edən məmurların məsuliyyətsizliyi, yalnız öz rahatlığını və öz bizneslərini, büdcələrini düşünmələridir.

Redaksiyamız hər kəsin söz haqqını tanıyır.

DogruXeber.az



Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Ağsuda "Şahlıq hökmranlığı" - Zaman geri dönür ?...  FOTO//VİDEO

Zəngəzur dəhlizinin açılacağı tarix mətbuata sızdırıldı

pasin 637x330

Ermənistanın baş naziri səlahiyyətlərini icra edən Nikol Paşinyan 2021-ci ilin dekabrın ortalarına qədər regional nəqliyyat və iqtisadi əlaqələrin açılması ilə bağlı razılaşmanı imzalayacaq.

Bu barədə Ermənistan KİV-ləri məlumat yayıb.

Qeyd olunub ki, razılaşma Azərbaycanın qərb rayonları ilə Naxçıvan Muxtar Respublikası arasında vətəndaşların, nəqliyyat vasitələrinin və yüklərin hər iki tərəfə maneəsiz hərəkətini təmin edəcək. Nəqliyyat dəhlizinin Ermənistan ərazisindən keçən hissəsinə nəzarəti Rusiya Federal Təhlükəsizlik Xidmətinin Sərhəd Xidməti həyata keçirəcək.

Bu isə ondan xəbər verir ki, Zəngəzur dəhlizinin açılışını faktiki olaraq rəsmiləşdirən müqavilənin mətni Ermənistan mətbuatına sızdırılıb.

 

Modern.az

AİİB-in Azərbaycana ayırdığı 100 milyonluq kredit hansı istiqamətdə xərclənəcək?

195975920 842450900022479 6609301445266069143 n

Asiya İnfrastruktur İnvestisiya Bankı (AİİB) Azərbaycana 100 milyon dollar həcmində kreditin ayrılmasını təsdiqləyib.

Oxu.Az-ın AİİB-dən əldə etdiyi məlumata əsasən, proqramın məqsədi Azərbaycanda pandemiyanın əhalinin sağlamlığına, gəlirlərinə və iqtisadi imkanlarına, həmçinin ölkənin makroiqtisadi sabitliyinə mənfi təsirlərini azaltmaq üçün maliyyə tədbirlərini təşviq etməyə yönəlib.

Bankın kreditin təsviri ilə bağlı açıqlamasında qeyd edilib ki, 2021-ci ildə COVID-19 pandemiyasına cavab olaraq həyata keçiriləcək tədbirlərə 1,77 milyard ABŞ dolları civarında vəsait sərf olunacaq. Bu vəsaitin 350 milyon dolları xarici mənbələr hesabına maliyyələşdiriləcək. Asiya İnkişaf Bankı tərəfindən COVID-19-a qarşı Aktiv Mübarizə və Xərclərə Dəstək Proqramı (CARES) xətti ilə Azərbaycana daha öncə 250 milyon dollar həcmində kredit ayrılıb, AİİB tərəfindən isə 100 milyon dollar həcmində maliyyələşdirmənin həyata keçirilməsi gözlənilir.

Əlavə olaraq bildirilib ki, pandemiyaya cavab paketi çərçivəsində qalan 1,42 milyard dollar vəsait hökumət tərəfindən maliyyələşdiriləcək. 

Təklif olunan proqram üç əsas istiqamətə yönəlib. Belə ki, maliyyə vəsaiti hökumətin COVID-19-a qarşı mübarizə və səhiyyə sistemlərinin gücləndirilməsi, yoxsul və həssas əhali üçün sosial müdafiənin genişləndirilməsi və COVID-19-un təsirləri nəticəsində iş yerlərinin iqtisadi tənəzzüldən qorunması üçün maliyyə tədbirlərini əhatə edəcək.

Nigar MƏMMƏDOVA.

Mətbuat öldü! Yaşasın media!

1626949268 qezetYenixeber.org: İyulun 22-də Nekrasovun təbirincə, “müdrik, xeyirxah, əbədi iş” görmək istəyən maarifçi Həsən bəy Zərdabinin təsis etdiyi “Əkinçi” qəzetinin nəşrə başlamasının 146-cı ildönümü tamam olur. Ancaq bu iş alınmadı. Mətbuat indiki ildönümünü matəm əhval-ruhiyyəsində qarşılayır: tirajlar öldü, reklam yoxdur, yaşamaq üçün vəsait yoxdur…

                 ***

Azərbaycan Dövlət Statistika Komitəsi 2020-ci ildə KİV-in reklamdan əldə etdiyi gəlirləri açıqlayıb.

2019-cu ildə olduğu kimi, 2020-ci il üçün hesabat da elə tərtib edilib ki, çap, online KİV üzrə reklamın həcmini müəyyən etmək çətindir. Televiziya və radio “teleradio” qrafasında birləşdirilib, “telekommunikasiya vasitələri” isə poçt köçürmələri, dövri mətbuat yazılı bildirişlər, çap və audiovizual məhsullarla birləşdirilib. Bu yanaşma KİV-in hər bir sahəsinin vəziyyətini təhlil etməyə imkan vermir. Dövlət Statistika Komitəsinin fəaliyyəti, faktiki olaraq, Azərbaycanın media reklam bazarının əsl vəziyyəti haqqında mənzərəni açmır və bu vəziyyət 20 ildən çoxdur ki, sabit ağır olaraq qalır.

2020-ci ildə kütləvi informasiya vasitələri reklam yayımından 11 milyon 843,4 min manat (6,966 milyon ABŞ dolları) əldə edib. Əvvəlki illə müqayisədə gəlirlər 21,9 faiz artıb. Reklamın əksər hissəsi, yəni 10,538 milyon manatı  televiziya və radio şirkətlərinin payına düşür. Ötən il onların gəlirləri 37% artıb. Ümumilikdə teleradionun payına KİV-in reklam cüzdanının təxminən 89% düşür.

Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, 2019-cu ildən Dövlət Statistika Komitəsi dövri mətbuatın reklam gəlirlərinin statistikasına yenidən baxır. Bu kateqoriyaya müxtəlif bildirişlərdə, çap və audiovizual məhsullarda reklam fəaliyyətindən əldə edilən gəlirlər daxildir. Beləliklə, bu kateqoriyadan olan reklam yayımçıları 1 milyon 23,6 min manat (602 min dollar) əldə ediblər. Qəzet və jurnalların nə qədər götürdükləri məlum deyil. 2018-ci ildə “çap KİV” qrafasında 1 min manat reklam pulu göstərilib.

Telekommunikasiya və poçt göndərişləri vasitəsilə reklam yayımçıları 281,6 min manat vəsait əldə ediblər ki, bu da 2019-cu ildə olduğundan 4 dəfə azdır. Ümumilikdə 2020-ci ildə reklam gəlirləri strukturunda KİV-in xüsusi çəkisi 15,6 faiz təşkil edib. Ölkə üzrə reklam fəaliyyətindən əldə olunan gəlirlər 4,4 faiz artaraq 75,6 milyon manat olub.

Hətta media reklam bazarının həcminin bu qədər qaranlıq şəkildə konstatasiyası halında belə, görünür ki, vəziyyət heç də yaxşılaşmayıb və fəlakətli olaraq qalır.

               Ümumi Daxili Məhsulda media reklamının görünməmiş aşağı payı

2020-ci ildə Azərbaycanda Ümumi Daxili Məhsul (ÜDM) 72,4 milyard manat (42,6 milyard dollar) təşkil edib. Media reklamının payı ÜDM-in 0.016 faizini (beynəlxalq normada 1 faiz) təşkil edib. Məsələn, ABŞ-da bu, ÜDM-in 1,05 faizini (media reklamı 214,6 milyard dollar, ÜDM 20,937 trilyon dollar), Rusiyada ÜDM-in 0,5 faizini (media reklamı 6 milyard dollar, ÜDM 1,483 trilyon dollar) təşkil edib.

Reklamdan adambaşına gəlir bizdə 0,013 manat (0,0076 dollar), ABŞ-da 653 dollar, Rusiyada 46 dollar təşkil edib. İdeal olaraq, yerli media reklam bazarı 11,8 milyon manat yox, 724 milyon manat (Amerika standartı) və ya heç olmasa, 350 milyon manat (Rusiya standartı) təşkil etməli idi.

Əsrin əvvəlindən 2015-ci ilə qədər Azərbaycanda media reklamı bazarının ÜDM-ə nisbətdə həcmi 0,1 civarında sabit olub – neft gəlirlərinin artması ilə təmin olunmuş 10 qatdan çox ÜDM artımına baxmayaraq. Bu cür sabit nisbət media reklamı bazarına dövlət nəzarəti və idarəetməsinin mühüm sübutudur.

                          Media reklamı bazarının deqradasiyasının səbəbləri

Azərbaycanda media reklamı bazarının həcminin və ÜDM-in beynəlxalq uyğunluq normasına nail olmaq bir sıra səbəblərdən – həm iqtisadi, həm də siyasi səbəblərdən mümkün deyil.

Birincisi, cəmiyyətin informasiya idarəçiliyində və dezorientasiyasında maraqlı olan hakimiyyətlərə böyük və azad reklam bazarına malik olmaq sərfəli deyil, çünki bu, ötən yüzilliyin 90-cı illərində olduğu kimi, maliyyə cəhətdən və deməli, siyasi cəhətdən müstəqil KİV-in formalaşmasına səbəb ola bilər.

İkincisi, enerjidən asılı iqtisadiyyat reklamın inkişafını beynəlxalq standartlara qədər stimullaşdırmaq iqtidarında deyil. Enerji resurslarının ÜDM-də payı 2005-ci ildən 2020-ci ilə qədər cəmi 67 faizdən 40 faizədək azalıb və iqtisadiyyatın neftdən asılılığı yüksək olaraq qalır. İxrac strukturunda 87 faiz enerji resurslarının payına düşür. 2021-ci ildə Azərbaycanın dövlət büdcəsinin gəlirləri 24,327 milyard manat (14,3 milyard dollar) olacaq. Bunun 13,95 milyard manat (8,2 milyard dollar) və ya 57,3 faizini neft sektoru tədarük edəcək. Bu məbləğdə ən böyük payı – 12,2 milyard manat (7,2 milyard dollar) və ya 87,5 faizi Azərbaycan Dövlət Neft Fondundan transfertlər təşkil edəcək.

Bu, qeyri-neft sektorunda cəmlənmiş real reklamverənlərin aşağı potensialından xəbər verir. Reklamın əsas tədarükçüsü – kiçik və orta biznes ÜDM-in 10 faizə qədərini tutur, halbuki inkişaf etmiş ölkələrdə onların payı 70 faizə qədərdir, bəzilərində hətta 90 faizə qədər təşkil edir. İnkişaf etmiş ölkələrdə məhz kiçik və orta biznes iqtisadiyyatın sütunu və reklamın hərəkətverici qüvvəsidir.

Üçüncüsü, avtoritar dövlət kimi Azərbaycan azad iqtisadiyyatın, azad ticarətin və azad rəqabətin inkişafında maraqlı deyil ki, bu da obyektiv səbəblərdən rejimə təhlükə sayılır. İqtisadi azadlıq qaçılmaz olaraq şəxsiyyət azadlığına, söz azadlığına və nəhayət, siyasi azadlığa gətirib çıxarır. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycanda KİV-in müstəqilliyinə xələl gətirilməsi onun iqtisadi əsaslarının, iqtisadi yetərliliyinin sarsıdılması ilə başlayıb.

Dördüncü, Azərbaycanın “boz” iqtisadiyyatı potensial reklamverənlərin əksəriyyətini fiskal orqanların həddindən artıq diqqətini cəlb etməmək üçün öz biznesini mümkün qədər qapalı rejimdə, yarımleqal vəziyyətdə aparmağa məcbur edir.

Beşincisi, yuxarıda göstərilən səbəblərdən ölkədə reklam mədəniyyəti praktiki olaraq, məhv edilib. Hətta onlara ehtiyacı olan biznes subyektləri onun təsir gücünü bilmirlər və onu yük hesab edirlər.

                                               Mətbuatın qətli

2020-ci ildə mətbuatın qətli prosesi yekun mərhələyə daxil olub. 1998-ci ildə başlamış müstəqil və müxalif mətbu KİV-in boğulması siyasəti onların ölümü ilə nəticələnib. Bu gün qəzetlər və jurnallar kritik maliyyə vəziyyətinə gətirilib və əsasən yalnız hökumət tərəfindən qeyri-leqal və leqal dotasiyalar hesabına mövcud ola bilər. Əsasən qəzetlərin əksəriyyəti pərakəndə halda hər nömrədən onlarla, bəzən yüzlərlə az tirajla satılır və onların əksəriyyətinin reklamı yoxdur. Bu illər ərzində çap KİV-in məhv edilməsi üçün istifadə olunan iqtisadi vasitələr arasında çap materiallarının, nəşriyyat xidmətlərinin, mətbuat yayımı xidmətinin qiymətinin artırılmasını, qəzet köşkləri, küçə satışı sisteminin məhv edilməsini, reklam yerləşdirilməsinin qadağan edilməsini göstərmək olar.

Medianın inkişafı Agentliyindən Turan-a bildiriblər ki, çap KİV-in elektron formata keçirilməsi üçün platforma hazırlanır. Bu il agentlik sonuncu dəfə çap nəşrlərə yardım ayırır.

                                             Nəticə

Beləliklə,  deyə bilərik ki, 2020-ci ildə KİV-in iqtisadi boğulması davam edib. Eyni zamanda, hakimiyyət medianın qeyri-leqal maliyyələşdirilməsi təcrübəsini davam etdirib. Bu tezis onunla əsaslandırılır ki, 12 milyon manatlıq reklam ilə onlarla TV, radio, yüzlərlə onlayn media və çap KİV-ləri saxlamaq mümkün deyil.

Hakimiyyətin ifadə azadlığını məhdudlaşdıran media haqqında qanunun qəbul edilməsi istiqamətində gizli cəhdlərini nəzərə alsaq, belə qənaətə gəlmək olar ki, KİV-in iqtisadi vəziyyətinin leqal şəkildə yaxşılaşacağı gözlənilmir.

                                     Yoxsulluqdan necə qurtulmalı

KİV-in iqtisadi vəziyyətini qısa müddətdə dövlətin dəstəyi ilə yaxşılaşdırmaq mümkündür, lakin Kütləvi İnformasiya Vasitələrinin İnkişafına Dövlət Dəstəyi Fondunun etdiyi və Medianın İnkişafı Agentliyinin davam etdirdiyi formada yox. 2009-cu ildə tətbiq olunmağa başlayandan tənqid etdiyim maliyyə yardımının təqdim edilməsi sistemi zərərli oldu və çap KİV-in deqradasiyasını və məhvini sürətləndirdi. Əgər onlayn mediaya münasibətdə də belə praktika davam edərsə, onların da aqibəti eyni olacaq. KİV-in iqtisadi cəhətdən möhkəmlənməsinə, medianın mənəvi-peşə baxımından sağlamlaşdırılmasına gətirib çıxaracaq, iqtisadiyyatın və ictimai-siyasi münasibətlərin keyfiyyətinin yüksəldilməsi üçün KİV-lə dövlətin qarşılıqlı fəaliyyətini təmin edəcək, KİV və QHT-lərin qarşılıqlı fəaliyyətini gücləndirəcək digər yanaşma lazımdır ki, bu da vətəndaş sektorunun rolunun və onun layihələrinin effektivliyinin artmasına səbəb olacaq.

Söhbət reklam media bazarının reanimasiyasından gedir.

                             Reanimasiya yolları:

  1. İctimai reklam
  2. Dövlət reklamı
  3. Kommersiya strukturlarının məcburi reklamı
  4. QHT layihələrinə informasiya dəstəyi

İctimai (sosial) reklam bu və ya digər sahələrdə neqativ halların aradan qaldırılması istiqamətində ətraf mühit və cəmiyyətin davranışının dəyişməsinə, vəziyyətin və şəxsiyyətin sağlamlaşdırılmasına yönəlmiş qeyri-kommersiya reklamının mühüm növüdür. İnkişaf etməkdə olan yeni dövlət və millət kimi Azərbaycan şəraitində ictimai öyrədici formalaşdırıcı, həmrəyləşdirici xarakter daşımalıdır. Onun media vasitəsilə geniş və sistemli tətbiqi daxili quruculuq proseslərini gücləndirəcək, dövlət və cəmiyyətin məqsəd və vəzifələrinin həyata keçirilməsinin səmərəliliyini kəskin şəkildə artıracaq.

İctimai, dövlət və kommersiya reklamına vəsaitin ayrılmasına dövlət tərəfindən mesenatlıq kimi baxılmamalıdır. Reklama yatırılan hər bir dollar 2 və ya daha çox dollar məbləğində gəlir gətirir.

Məsələn, 2004-cü ildə Azərbaycanda sosial reklam elementləri ilə təşəbbüs göstərdiyim qaz sayğaclarının tətbiqi üzrə ictimai kampaniya bu ideyanın dövlət tərəfindən gerçəkləşdirilməsinə və əhalinin qaz istehlakı üzrə göstəricilərinin üç dəfə azalmasına səbəb oldu. İctimai təşkilatların həyata keçirdiyi və KİV-in dəstəklədiyi iş yüz milyonlarla dollarlıq effekt verdi və sosial problemi aradan qaldırdı.

                          Aşağıdakı vəsaitin ayrılmasını təklif edirəm:

– İctimai media reklama 100 milyon manat, bu, sağlam həyat tərzini, təmiz ətraf mühiti və sair təbliğ edəcək KİV-ə yönəldiləcək;

– Dövlət proqramlarının, layihələrin, qərarların reallaşması üçün bu cür proqramların, layihələrin və qərarların büdcəsinin 2 faizi həcmində dövlət media reklamı üçün ayrılsın. Məbləğ 100-200 milyon manat civarındadır;

– QHT layihəsinin büdcəsinin 10 faizi həcmində vəsait qeyri-kommersiya reklamına ayrılsın. Məqsəd layihəyə informasiya dəstəyi, onun effektivliyinin artırılması və nəticələrinin təbliğidir. QHT-lərin layihələri adətən sosial sahə və dövlət institutlarının fəaliyyəti ilə bağlıdır;

– 20 faizlik mənfəət vergisinin 2 faizi kommersiya reklamına ayrılsın. Yəni, mənfəət vergisinin həcmi 18 faizədək azaldılır, qalan 2 faizin kommersiya subyektinin özünüreklamı üçün yönləndirilməsi məcburi şərtdir. 2020-ci ildə kommersiya subyektlərinin gəlirlərindən mənfəət vergisi 2,2 milyard manat təşkil edib.

Həmçinin, media reklamını bazarda vəziyyətin sağlamlaşdırılmasına qədər vergidən azad etmək lazımdır.

Bu reklam vəsaitləri medianın iqtisadi əsaslarının möhkəmləndirilməsinə, iqtisadiyyatın artmasına, biznes subyektlərinin gəlirinin artmasına, dövlət və ictimai proqramlar və layihələrin effektivliyinin yüksəlməsinə, reklam mədəniyyətinin yaradılmasına, kommersiya reklam bazarının stimullaşdırılmasına gətirib çıxaracaq.

Eyni zamanda, KİV-ə belə dəstək mediada Azərbaycan jurnalistinin 2003-cü ildə Mətbuat Şurasının birinci qurultayında qəbul edilmiş Azərbaycan Jurnalistlərinin Peşə Davranışı Qaydaları ilə müəyyən edilmiş jurnalistikanın peşə-etik normalarının mediada təsdiqinə gətirib çıxarmalıdır:

Prinsip 1: Həqiqətə xidmət, dəqiqlik və obyektivlik

Prinsip 2: İnformasiya qaynaqlarına sayğılı yanaşma

Prinsip 3: Şərəf və ləyaqətin qorunması, şəxsi həyatın toxunulmazlığı

Prinsip 4: Jurnalistin özünün və çalışdığı orqanının reputasiyasının qorunması.

KİV-i Qaydaların icrasına dəvət mexanizmi kimi onlara yuxarıda göstərilən reklam dəstəyinin verilməsindən imtina olacaq. Qaydaları pozan KİV reklam almaq hüququndan məhrum edilə bilər.

Bu iki mexanizmin – kommersiya və etik xarakterli mexanizmlərin tətbiqi nəticəsində biz kütləvi informasiya vasitələrinin sağlamlaşdırılmasına nail ola bilərik və onları keyfiyyətli, məsuliyyətli,  imkanlı və müstəqil edə bilərik.

Ancaq bütün bu tədbirlər müəyyən mənada fövqəladə xarakter daşıyır. Dövlətin əsas vəzifəsi ölkə ÜDM-də kommersiya media reklamı bazarının 1 faizini təmin edə biləcək sağlam iqtisadiyyat formalaşdırmaqdır.

Mediaya reklam dəstəyi və media reklamı kommersiya bazarının sağlamlaşdırılması proqramını Medianın İnkişafı Agentliyi həyata keçirməlidir. Çətin məsələdir, ancaq buna dəyər.

Mehman Əliyev,

Turan İnformasiya Agentliyinin direktoru

Cavanşir Quliyev nadir xəstəliyə yoluxub: Nəticəsi ölümdür

1626955160 mett 1

Bəstəkar, Azərbaycanın Əməkdar incəsənət xadimi Cavanşir Quliyev nadir xəstəliyə yoluxub.

araz.az  Saglamolun.Az-a istinadən bildirir  ki, bu barədə C.Quliyev özü məlumat verib.

Bildirib ki, uzunmüddətli müalicədən sonra səhhəti nisbətən normallaşıb:

"İndi nisbətən yaxşıyam. Dünyada çox nadir xəstəliklərdən biri ilə mübarizə aparıram. Hansı ki, mində bir adamda olur. Autoimmun xəstəliyidir bu. Nədir bu xəstəliyin göstəricisi. İmmunitet sisteminin başı xarab olub sahibinə hücum etməyə başlayır. Məni qorumaq əvəzinə ziyan verir. Qısacası bədənimdə olan aşırı immunitetlə mübarizə aparıram".

Bəstəkar bildirib ki, xəstəliyə qarşı qəbul etdiyi dərmanlar digər orqanlarını sıradan çıxarır:

"Xəstəliyin fəsadları çoxdur. Məndə dəridə qaşınma və suluqlu səpkilərlə başladı. Xəstəliyə qarşı aldığım müalicələr, qəbul etdiyim dərmanlar digər orqanlarımı tədricən sıradan çıxara bilər. Bu xəstəliyin nəticəsi şərti olaraq ölümdür. Təhlükəli xəstəlikdir. Heç vaxt sağalmır. Sadəcə aparılan müalicələrlə bir müddətlik yuxuya gedir. Ömürlük mənim qardaşımdır artıq bu xəstəlik"./medicina.az

araz.az xəbər portalı.

6 -dən səhifə 1652

Əlaqəli xəbərlər